25 de desembre del 2009

Intervenció de Síntesis

Avui posem punt i final al bloc (almenys per aquest semestre), i com tot bon final, ha de tenir la seva bona conclusió. Bé, primer de tot, m'agradaria remarcar que la creació i el manteniment d'aquest bloc ha sigut una experiència del tot positiva i enriquidora. Crec que l'obligació d'anar actualitzant continuament aquest espai m'ajudat a aprendre i a repassar tots els conceptes treballats a classe. Pensu que és una eina molt útil per anar millorant el domini de l'ordinador i del bloc i alhora anar familiaritzant-me amb aquest món, per que, el dia de demà, pugui dur aquests coneixements a classe. Per part meva he de dir que estic molt content amb el resultat final, tant amb l'aspecte de creació d'entrades com en el del disseny del bloc. Ha estat una feina dura, constant, però crec que me n'he ensortit prou bé i espero que tot el meu esforç es vegui reflectit amb forma de nota positiva. En resum, faig una valoració molt positiva del bloc i de tota la feina que això m'ha comportat.

Una de les entrades que vull remarcar és la meva aportació sobre el programari lliure ja que fer-la em va suposar tota una reserca d'informació i una ampliació de coneixements. Vaig voler donar una definició una mica més extensa sobre el programari lliure, ja que era un concepte que se'n parlava molt a classe. He escollit aquesta entrada per què vaig disfrutar creant-la i espero que sigui d'utilitat pels qui la visitin.

L'altre entrada que vull remarcar és la que vaig sobre la meva experiència en el període d'adaptació. Aquesta entrada la vaig fer per realitzar la pràctica de la blogoesfera i la veritat és que estic molt content d'ella. Tant pel que va suposar, la primera pràctica col·lectiva, com per que vaig poder expressar amb ella. Volia explicar la sensació de por cap aquest període i cap al món de l'ensenyança en general, por, que per cert, poc a poc vaig perdent.

Fins aquí la meva valoració del bloc, espero que hagiu disfrutant llengint-lo tant com jo he disfrutat fent-lo.

Fins el pròxim semestre!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada