22 de desembre del 2009

Pràctica Wikipèdia

El nostre grup format per la Jessica Ortega, l'Albert Saloni, la Sílvia Sala i jo em creat una nova entrada a la wikipèdia, tal i com s'ens demanava a la classe de TIC. Nosaltres em escollit crear el terme Cmap Tools, un programa utilitzat en les classes de TIC per crear i editar mapes conceptuals. Jo he estat l'iniciador de l'entrada, tal i com es pot veure en l'historial de la wikipèdia. Un cop fet la primera entrada, els demès s'han anat sumant, aportant i corretgint el que jo he escrit en un començament. S'ha de dir que el gran error que és posar hardware enlloc de software, és un error intencionadament, que no us cremin els ulls al veure-ho. Ha sigut una dibertida experiència, on tothom a aportat, inclús un desconegut anomenat Paucabot, i em treballat en equip per poder compartir el nostre coneixement amb els demes usuaris d'aquest gran wiki que és la wikipèdia. Primer jo, i després els demés em nat construint, mà a mà, el nostre article sobre aquest programa, que vem coneixer precisament a les classes de TIC.

Podreu veure el nostre article just aquí: Cmap Tools

1 comentari: