4 de novembre del 2009

La meva experiència en el període d'adaptació

Hola a tots!

Primer de tot m'agradaria expressar la meva preocupació sobre el famós període d'adaptació. Ho diré sense tabús, tinc por d'aquest període. La meva experiència és nul·la en aquest camp i pel que m'han explicat sobre aquest període, em fan passar les ganes de treballar-hi en un futur. Però és tan dur realment? Tinc masses dubtes i preocupacions. I si en el futur no puc afrontar-m'hi? I si, al no tenir experiència, faig una mala adaptació pels nens? AJUDA!
La meva experiència (i única que tinc de moment) és que vaig ser entrenador de bàsquet de nenes de 7 anys d'edat a l'escola Voramar. De aquí, vaig despertar la meva vocació pels nens i per l'ensenyament. Abans d'iniciar aquesta carrera jo cursava Història en la UB (tinc el primer cicle). Vull ser un bon educador i per això vull agrair a tots els blogers que he visitat per les seves valuoses experiències que han compartit amb nosaltres, amb tota la xarxa. Especials agraïments per Jessica Ortega, Marta Delgado, Sílvia Sala i Albert Saloni (Us recomano molt la visita als seus blocs, podreu trobar coses realment interessants.

Finalment, vull donar una pagina web que està força ben explicat el període d'adaptació i una serie de consells i recomanacions (està en castellà).

Res més per avui, fins un altre!!

4 comentaris:

  1. Et felicito Arnau, veig que la informació que as anat trobant t'ha servit cap a un camí molt bó, espero que aquest esperit no et marxi mai, si necessites algun consell o alguna cosa relacionada ja saps a on ens pots trobar

    ResponElimina
  2. Hola Arnau, e llegit el teu blog i se per el que estas passant, ja que jo també vaig començar fa uns anys. T'animo per a que continuïs amb el camí que has escollit, l'ensenya a infantil.
    Si et manca alguna cosa no dubtis em demanar-la.

    ResponElimina
  3. Bon dia Arnau !! bé jo com has pogut veure el període d'aptació el tinc bastant per la má, i realment és molt dur si els pares no col·laboren, he vist moltes llágrimes a l aporta de la llar d'infants però no precisament dels pares. Només cal que t'hi enfrontis de cara al tema, amb molta tranquil·litat, i molt d'estima cap als infants que tindras al teu cárreg. N'estic ben segura que te'n sortiràn no és gaire complicat sempre i quan tinguis bons recursos i moltes però que moltes ganes de treballar!!!

    Una salutació, i sempre que vulguis em pots demanar un cop de mà amb aquest tema i qualsevol altre relacionat amb l'educació.

    ResponElimina
  4. Hola Arnau he vist l'entrada que has fet al meu bloc, m'alegro que t'hagi servit d 'ajuda.
    Si tens algun dubte sobre el període d'adaptació ja saps per on et pots passar:
    http://silviasalalecinena.blogspot.com

    ResponElimina