29 de novembre del 2009

Blogoesfera Final

El meu grup, format per l'Albert Saloni, la Jessica Ortega, la Sílvia Sala, la Marta Delgado i jo mateix donem per finalitzada l'activitat de la blogoesfera.

Podem anar veien que s'ha anat formant aquest entremat, aquesta xarxa, a partir d'una primera entrada publicada per la Jessica, explicant els seus problemes amb el període d'adaptació. La visita de la Marta, que, a la vegada informa a la seva amiga Sílvia, fa que aquestes dues aportin més informació sobre el tema en qüestió i que ajudin a la novella Jessica. Jo, per la meva part, al veure l'entrada de la Jessica demanat ajuda, vaig dirigir-me al bloc del meu amic Albert, i, en veure una entrada sobre el mateix tema, vaig informar-lo de les preocupacions de la Jessica i que en els blocs, tant de la Marta com el de la Sílvia podrien aportar més informació. L'Albert, a part de donar suport, a la Jessica va aportar més informació externa provinent d'altres blocs. Un cop vaig veure que tothom tenia experiència en aquest camp (més o menys, però en tenien), vaig decidir aportar el meu punt de vista a la comunitat de la blogoesfera. Vaig realitzar una entrada explicant la meva inexperiència en el període d'adaptació i vaig donar una mica més (si ja no n'hi havia prou!) d'informació complementaria. Vaig poder observar com, sorprenentment, vaig rebre molta ajuda, consells i suport dels meus companys d'aquesta nova blogoesfera que acabarem de crear.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada