18 d’octubre del 2009

Wiki Misteri

Encara relacionat amb el tema dels wikis, he realitzat la meva aportació en el wiki de misteri. Tot seguit us deixo la meva part:

"Una completa pèrdua de temps. Vaig pensar al sortir de l'agència. Tanta espera per res, per cap resposta, per cap nom, per cap informació. El sentiment de frustració va trigar en desaparèixer. Vaig caminar fins a casa amb la mirada perduda, sense obrir boca. El Manel em va intentar animar, però jo ni l'escoltava. Al arribar al portal ens varem despedir, em va fer una mirada afectuosa, però no vaig tindre forces ni per somriure. Tenia ganes de entrar en el meu pis, desordenat com sempre, i aïllar-me completament. Vaig desconnectar el telefon i em vaig asseure en el vell sofà negre. Amb una cervesa a la mà, em vaig jurar i perjurar a mi mateix que un dia, tard o d'ora, trobaria el meu passat..."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada