12 de desembre del 2009

Seminari Sessió 17

Seguim posant-nos al dia en el seminari. En aquesta sessió del dia 10 de desembre vem continuar amb la feina enrederida.

Primer va ser el torn de la Letícia, que va explicar el clàssic Hansel i Gretel. Crec que no fa falta que faci un breu resum sobre aquest conte. Després em va tocar explicar en conte a mi (quina por!). Jo vaig optar per explicar un altre dels clàssics, els tres porquets. Com que ja el vaig explicar en la recitació de l'assignatura de COED, el tenia més recent en la ment. Vaig voler fer una petita interacció amb els oients, fen preguntes del tipus: Sabeu com fan els porquets? Com bufava el llop? Després del meu torn, li va tocar a l'Alexandra, va explicar un conte molt curiós anomenat la Sorpresa de Nandi. No us el resumiré ja que us convido a veure'l per vosaltres mateixos



Finalment, la Laura Morales, que va explicar un conte sobre un conillet anomenat Tabalet.

Després dels contes va tocar la notícia. Era el torn de la Laura Figueres que ens va portar una notícia provinent del Perú sobre l'obertura de les "bebeteques", és a dir, biblioteques per nadons. En la meva opinió trobo que és una tonteria gastar els diners públics per una biblioteca per a nadons. Primer de tot perquè en les biblioteques normals ja hi ha un espai per la lectura infantil i, en segon lloc, penso que en un país com Perú, es necessita invertir en moltes altres coses que en una bebeteca.

Per finalitzar la classe la Jessica i l'Ariadna van fer el seu entorn sonor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada