23 de desembre del 2009

Pràctica Google Docs

Per la pràctica col·laborativa del google docs, el Jordi Simón ens va proposar realitzar tres documents online. Un document de text, una presentació i un full de càlcul amb el seu formulari.

Pràctica Document de Text

La primera activitat que he realitzat a sigut la del document de text. La Laia Rodríguez va fer la creació i va enviar les autoritzacions per modificar el text a tots els col·laboradors . Via correu de gmail, vaig poder accedir al document prèviament creat i vaig fer la meva aportació. He de dir que utilitzar el google docs és veritablement molt senzill. Té la mateixa funcionalitat que el microsoft word i és fàcil i entenedor.

Aquí el link del document de text


Pràctica Presentació

En la segona activitat, el procés ha estat el mateix que amb el document de text: la Laia ho crea i convida als demès a participar. Un cop rebut el mail he pogut fer la meva. Com en l'anterior activitat, no vaig tindre problemes per entendre la seva funcionalitat, ja que recorda molt al powerpoint.

Aquí el link de la presentació


Pràctica Full de Càlcul

La tercera pràctica és la que he trobat més interessant i útil, ja que consistia en realitzar un formulari i després el google docs t'ho transformava en un full de càlcul. Trobo que és la eina més útil del google docs, ja que només enviant el link del formulari, pots fer un estudi o un recull d'opinions molt fàcilment, tot i que té altres utilitats. Com en les altres activitats, la Laia ha estat la creadora. Com el formulari ja estava prou bé, la meva aportació ha estat contestat el formulari i canviar-li el títol.

Aquí podem trobar primer el link del formulari, i aquí el del full de càlcul

Gràcies a la Laia per tenir la iniciativa de crear totes i cadascuna de les activitats per fer aquesta pràctica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada